onsdag 30 november 2011

VIRKADE CONVERSE

virkade converse

Om jag bara kunde virka så hade jag definitivt gjort ett par sådana här! Hur gulliga är dom inte?

stickade converse

Skulle absolut vilja ha ett par till mitt barn… om jag börjar göra virka nu så kanske jag blir klar lagom till det är på väg ett… hahaha

God Morgon på er!

Här hemma visar klockan 6.04 och jag skall iväg till bussen om ett tag. När jag vaknade vid 5.20 såg jag att makens väckarklocka blinkade så inatt har strömmen varit borta. Dessutom blinkade den på 5.21 när jag tittade vilket betyder att strömmen gick exakt 24.00. Läskigt va? *skratt*

Då jag haft lååång sovmorgon när jag varit hemma så hade jag riktigt svårt att somna igår och har vaknat flertalet gånger inatt. Dessutom är jag riktigt pigg nu och likaså maken som också tagit sig upp.

Efter jobb skall jag och mitt ♥ kolla på tapeter till köket och till vårt kontor. Skall bli riktigt skoj! Är inte van vid att vi få välja vilka vi vill men nu så! =)

Varma Kramar ♥

4 kommentarer:

  1. em rosa e söta med en vit blomma. Kolla in den här siten med lite virkad till småttingar
    http://www.etsy.com/shop/bitOwhimsy?ref=seller_info

    SvaraRadera
  2. Var hittade du dessa conversen? Har du ngn hemsida?/CF

    SvaraRadera
  3. Har någon mönster till de söta skorna eller finns de att köpa någonstans?/Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lisa! Tror att du kan hitta ett mönster på internet om du söker på Google. Jag önskar att jag hade ett för då hade jag kunnat maila det men tyvärr. Trevlig dag!
      Kramar Anna

      Radera