fredag 27 januari 2012

GLUTENFRI JORDGUBBSPAJ

jordgubbspaj[4]

När vi bilade till Norge stannade vi till hos vår gudson och hans underbara mamma Anja som har en matblogg HÄR!
Hon bjöd på en av de godaste pajerna jag någonsin ätit och jag bad henne om receptet vilket jag också fick. Kolla in hennes blogg och prova själva nu i helgen! Mums mums! =)

Sitter i soffan och myser med ett glas rött och hoppas på att bakterierna i alla fall dödas lite av alkoholen. Men jag vet inte, känner mig fortfarande lika snuvig. Tycker lite synd om mig själv! *skratt*

Nu skall jag bara mysa ännu mer och målet är nog att somna i soffan, mest för att det är sååå gott!

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du gillade den!!! ;) Puss

    SvaraRadera
  2. Som sagt gudomligt god! Blir nog en favorit i sommar dessutom...då vi kan sitta ute och smaska i oss en jordgubbspaj i bästa kvalité! Puss och kram sötnos

    SvaraRadera