tisdag 31 januari 2012

SERVERAT PÅ SILVERFAT

IMAG0309

Har äntligen fått till mitt silverfat här hemma efter helgens loppisfynd & shoppingfynd. Silverfatet, silverljusstaken, grå/svarta hjärtat & flaskan är loppisfynd. Grodan, hjärtat på flaskan & ljuslyktan är inköpta i lite olika butiker i Ängelholm & Landskrona. Pärlorna till höger satt i min brudbukett den 7 augusti 2010 då jag blev fru Alfredsson.

IMAG0310

Fatet blev över förväntan och det var riktigt mysigt när ljusen var tända i hela huset. =)

IMAG0315

Den silvriga ljusstaken fyndade jag på loppis och jag är supernöjd. Ynka
45 svenska kronor för en ljusstake i äkta silver. Man tackar!
Ljuslyktan bakom hittade jag i en liten inrednings & blomsterbutik i Landskrona.

IMAG0313
Kolla in vilken söt prins jag fick med mig hem från helgens shopping. Tycker han är så söt när han sitter där med händerna på knäna.

IMAG0306

Så här mysigt blev det när jag hade pysslat klart här hemma i söndags.

Godkväll!

Jag och maken har nästan precis kommit innanför dörren och jag är verkligen helt slut. Jag hade lyxen att få bli hämtad på jobbet men inte lika lyxigt då blev det en shoppingrunda. Vi har handlat allt till vårt första renoveringsprojekt kontoret utom tapeter och imorgon skall kära mannen starta. Ska bli så spännande!

Nej, nu skall jag fixa lite innan sängen återigen kallar! Usch, vad fort tiden går och imorgon är det redan februari.

Kram Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar