torsdag 9 februari 2012

NU TAR JAG HELG

IMG_2444

En liten skymt från favorithörnan (eller hörnorna) i vardagsrummet.

IMG_2441

Inte lika rolig sida av vardagsrummet men ändå fint. Längtar verkligen tills den där omtalade och efterlängtade fotoväggen kommer upp. Februariprojekten är i full gång så vem vet…=)

IMG_2443

Dessa små söta lyktor fyndade jag på loppisen här i Vejbystrand och de passar ju perfekt hos oss. Den lilla skylten bakom kommer från Ullared. Älskar alla små texter (som ni vet) och tycker det är skoj när man var som helst i vårt hus kan få ett litet visdomsord på vägen.

Det är torsdag kväll och jag har avslutat ännu en vecka på jobbet. Denna veckan har vi haft riktigt mycket att göra och jag har dessutom stannat över de två sista dagarna. Det bästa är när jag kan anpassa det till makens schema. Han jobbar ju natt så jag skulle kunnat stanna på jobb hur länge som helst (nästan). =)

Här hemma i huset vill jag inget annat än att pyssla så hela helgen lär gå till just det. Tror jag skall försöka få gjort den där förbaskade fotoväggen och dessutom tänkte jag lyfta in lite härlig färg i vårt vardagsrum. Vi får väl se!

Trevlig kväll!

Varma Kramar

2 kommentarer:

  1. Vilka fina fynd. Vejbystrand är fint.
    Http://www.vejbypartiet.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Tack, jag brukar faktiskt fynda en del där! Kolla in sidan nedanför för fler loppisfynd från Vejbystrand!

    http://www.annaslivsblogg.blogspot.com/2012/01/serverat-pa-silverfat.html

    Kramar Anna

    SvaraRadera