måndag 23 juli 2012

“Ursäkta, jag har nog kommit fel!”

IMAG1776

Samlade precis innan vi skall möta värdparet. Jag, Anja, Peter, Ina, Jonas & Markus.

IMAG1780

Jag som midsommarstång och maken som flaggstång = Midsommarafton!
Något jag inte gillar och som enligt mig är det största modefelet är att bära leggings med en alldeles för kort top, som jag har på bilden. (fast på maskerad är det ok) :-)

IMAG1829

Mina kavaljerer, en arab och en teletubbis. Inte fy skam!

maskerad

Blandade outfits såsom brudpar, de 7 små dvärgarna, nakna personer erc…
Kolla in de smarta “placeringskorten”!

maskerad

För mig blev det bubbelgumsfärger på ögonen och det var riktigt roligt att få lägga en lite mer annorlunda make. Huvudet fick prydas av hemmagjorda blomspännen och ett Sverigeband. :-)

Hej på er!

Helgen som varit bjöd på en stor rolig fest där vi firade Tomas & Matildas 30-årsdagar. Detta gjordes med temat “Ursäkta, jag har nog kommit fel!”

Alla var klädda i diverse olika utstyrslar och det är roligt att se hur alla ansträngt sig för Matilda & Tomas skull. :-)

Tack Matilda & Tomas för en galet rolig fest!

Just nu sitter jag på tåget, är på väg hem från en dag som alla andra dagar bjudit på fullt ös. I morses vaknade jag av illamående och riktigt ont i magen så jag säger bara välkommen magkatarr! :-/

Ikväll blir det till att njuta av god middag med underbara tjejvänner och då lovar jag att jag kommer ta det lugnt!

Stora Kramar / Anna ♥

2 kommentarer: