måndag 26 augusti 2013

En härlig sensommardag

IMG_2541

Här hemma har vi ett långt fat från Ikea där vi förvarar lite olika oljor, vinäger, kryddor etc. Kryddkvarnarna med keramisk kvarn kommer från Åhléns och likaså den nyinköpta brickan Metro som jag länge suktat efter.

IMG_2538

Den här brickan har varit en favorit det senaste året och jag har tittat på den sååå många gånger och i helgen fick den äntligen följa med hem. :-)

IMG_2543

I köket har vi en vinhylla som vi fyllde på efter att maken varit och handlat i Tyskland. ;-)

God Kväll!

I lördags när jag var på Väla med både syster & svåger hittade jag den här fina brickan som jag kollat in sedan förra året då jag själv packade upp den i en av våra Åhléns-pallar. Nu äntligen har den fått flytta in hos oss och då får den också stå framme och förgylla köket litegrann. :-)

Idag har jag & M och såklart V spenderat dagen i Halmstad. Vi tänker just nu njuta av sensommarvädret och krama ur det allra sista innan hösten anländer. Vi hittade en supermysig barnbutik som makens kusin Christin tipsat oss om, Tack! :-D
Butiken heter Leklyckan och de hade fantastisk service där. För oss lär det bli fler besök just där och då skall jag se till att fota lite så ni också får se, men idag fick kameran vila så jag kunde ägna ALL min tid till familjen och att bara vara.

Nu skall jag njuta av mitt te…

Kram Kram / Anna

2 kommentarer: