fredag 20 december 2013

Maileg från Ellis Corner

IMG_4120

En av julklapparna till vårt älskade troll är denna supersöta Maileg-kaninen med pyjamas på. Jag bara älskar Maileg & på Ellis Corner finner du ännu fler.

IMG_4118

Tack Ellis Corner för fantastisk service! :-) (Jag missade att skriva i min rabattkod men det var absolut inga problem utan mycket lätt & snabbt fixat efter att jag skickat mail. Jag bara älskar bra service & trevlig personal.)

 

Tittar in ganska sent för att säga hej! :-)
Idag har vi fått gjort det där sista med alla julklappar och efter en stund i stan tog jag och maken en fika på mormor Olgas café. Det var så mysigt att komma hemifrån och bara vara med mina killar. ♥

Jag hämtade dessutom paketet från Ellis Corner med den underbara pojk-kaninen från märket Maileg, en av mina stora favoriter som efter jul skall få pryda Viggos rum som snart är klart. (Har en liten paus nu för att vi inte vet hur vi skall möblera).

I övrigt har dagen varit ganska så slitsam då var älskade krabat gärna vill, liksom jag att hans tänder skall titta ut. Han har det lite jobbigt nu och det kliar som aldrig förr i den där söta lilla munnen. Jag tycker så synd om honom men tänderna skall ju upp så det är inte mycket jag kan göra. ♥

Nu blir det i alla fall natten för mig men först ska jag tvätta av mig ansiktet med underbara rengöringen från Emma.S.

Kram på er / Anna ♥

Ps. Grattis & lycka till älskade syster & svåger till huset. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar