måndag 23 december 2013

Smygstart med julfirandet

IMG_4127

Viggo har ärvt en slipover från Polarn & Pyret och blev så där urgullig i den. :-) Dessutom har han kommit fram till att de där napparna från namnnappen ändå var ganska goda att ha i munnen. :-D

cats

Makens kusiner passade upp på Viggo från att vi klev in genom dörren tills att han somnade. ♥ Längst upp till vänster har vi fyra generationer. :-)

Dan före dopparedan!

Imorgon är alltså den stora dagen här, julafton!
Viggos första julafton. Vår första julafton som familj.
Det känns oerhört speciellt men jag måste säga att jag är inte en person som längtar speciellt till självaste julafton utan jag gillar hela julen från dag 1 till den dagen då julen kastas ut. Alltså på Knuts dag! ;-)

Dock längtar jag efter min familj och gemenskapen med nära & kära när julen är här och igår firade vi jul hos makens mormor. Mängder av god mat & självklart julklappsspelet som vi vuxna spelade
.
Viggo är just nu enda barnbarnet i Markus familj så han blev rejält bortskämd med fina paket.

Just nu blev jag riktigt kaffesugen så gissa vad jag skall göra. :-)

Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar