söndag 29 december 2013

Tack för alla klappar ♥

julklappar

En glad liten kille som inte alls förstår vad mycket han fick under sin första jul. Vi tackar så oerhört mycket för alla fina klappar.

God Kväll!

Här hemma har lugnet infunnit sig och jag satte mig just ner för att titta in lite här. Det var några dagar sedan och jag måste säga att det är skönt att bara kunna koppla bort bloggen ett tag för att lägga all min tid på finaste sonen & maken.

Häromdagen blev det ett foto med Viggo och alla hans klappar från
första julen, tänkte det kunde vara roligt att ha i hans bok som såklart handlar om honom själv. ;-) Jag kommer ihåg att min mamma samlade ihop våra julklappar och fotade oss med dom när vi var yngre och än idag kan jag komma ihåg vissa leksaker som jag fått under mina barndomsår. Roliga minnen & roliga kort. :-)

Nu kom maken hem från jobbet så god kväll på er!

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar